W samym sercu poznańskiej Woli
Sukces już od pierwszej prezentacji
Pierwszy etap inwestycji — Wiślana — okazał się strzałem w dziesiątkę. Sprzedaż pierwszego segmentu zakończyła się już podczas inauguracyjnej prezentacji. To był sygnał, że mamy w rękach projekt wyjątkowy.
Sprzedaż „pod ladą” — baza klientów w akcji
Drugi etap — Żarnowiecka — nigdy nie trafił do szerokiej oferty. Wszystkie dostępne segmenty zostały sprzedane naszym klientom z wewnętrznej bazy Kramm. To dowód na skuteczność i siłę naszej bazy oraz zaufanie, jakim obdarzają nas klienci.
Indywidualne podejście i butikowy charakter
Nie działaliśmy tutaj według utartych schematów rynkowych. Dzięki kameralnej skali inwestycji każdy klient miał możliwość w pełni dopasować projekt wnętrza do własnych potrzeb — a deweloper z pełnym zaangażowaniem wcielał te wizje w życie. To była prawdziwa współpraca, a nie jednostronna sprzedaż.
Trójka solidnych partnerów
Ten sukces nie byłby możliwy bez silnej synergii trzech partnerów: renomowanego i rzetelnego dewelopera, architekta z wielokrotnie nagradzanej poznańskiej pracowni architektonicznej Trabendo oraz naszej agencji. Deweloper, z którym mieliśmy przyjemność współpracować, to zespół, który z pełnym zaangażowaniem i profesjonalizmem podchodzi do każdej inwestycji, stawiając na najwyższe standardy realizacji, współpracę opartą na dobrej komunikacji oraz otwartość na potrzeby każdej ze stron.